Labels

vrijdag 1 februari 2013

vegan ,ook op het snoetje

Tijdens mijn queeste naar nieuwe plantaardige en diervriendelijke produkten kwam ik kokosolie tegen


Lekker op een toastje !
MAAR .................
wat blijkt ,ook zeer doeltreffend in de strijd tegen pluishaar
en geloof mij ik weet wat strijden tegen "plushhaar" betekend !
gewoon een beetje (echt een heel klein beetje ) opwarmen tussen je handpalmen en gebruiken zoals een serum
De Voordelen :
van dit produktje kan je 100% zeker zijn dat het geenszins op aapjes,pupjes of muizebeesten getest is
en
voor 4euro99 koop je geen haarserum

Niet alleen smeer ik deze olie in mijn lokken maar ik smeer het ook op mijn snoetje
een natuurlijke dagcreme als het ware
(voordelen zie hierboven)
ook hier geld een (klein) beetje opwarmen tussen de handpalmen en smeren

Naar het schijnt ook geschikt voor babybillen ,dit heb ik niet getest omwille van geen baby's meer op voorraad






1 opmerking:

  1. Ja, het is ongelofelijk, wat je allemaal met dit spul kunt doen! Je kunt er in bakken, je kunt het op je gezicht smeren, of op ruwe ellebogen. Heb het zelfs wel eens gebruikt om zelf tandpasta te maken. Had namelijk ergens gelezen dat je je tanden kunt poetsen met baking soda en een paar druppeltjes pepermuntolie. Maar dan heb je zo'n rare substantie! Dus toen dacht ik: weet je wat, ik meng het met kokosolie. En toen werd het echt een pasta. Geloof zelfs dat kokosolie desinfecterend werkt, als ik het me goed herinner.

    BeantwoordenVerwijderen